خدایادیدی تنهام گذاشت................

فریاد درتنهایی

من اینجامینویسم..برای خودم...برای خودت....
خدایادیدی تنهام گذاشت................

سلام خداجون

تموم شد اون رابطه...

تموم شد ارزوی وصل...

حالا همه تو فکر تحمل کردن این هجریم...

میشه؟؟؟؟؟؟

خودت گفتی ای فرزند ادم تو قادر به هرکاری هستی

پس میتوانم.....

باران ببار...

ببار

 

ببار که من میخواهم بشورم قلبم را

از تاریکی و تنهایی

از عشق

میخواهم دیگر دل نبندم مگر به اجبار

 

حال دستانم را میخواهم به التماست بلند کنم خدای من

من تنها شدم ....

دریاب مرا که تاریکی این تنهایی مرا شکست

اما مصلحت نبود با او باشم.

من به تقدیری که رقم زدی راضی شدم...

راضیم به رضای تو ای خدا من هیچ گله ای ازت ندارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 4 آبان 1398برچسب:تمام شد,,ساعت14:29توسط realy was lover ali |



باحال دانلود